Noor Farhana Sharudin
Ana Shaa
i'm humble person :)
thanks for coming my blog :) love yaa !


Sunday, October 27, 2013

fever -.-


arghhh ! bangun pagi macam nak tak nak je pagi tadi :'( masih berselubung dengan selimut walaupun dah pukul 7.30 pagi . masih terpinga pinga . emak call suruh bangun pergi kerja

emak: bangun kak pukul berapa dah ni !!
aku: hummm~ akak tak larat la mak , akak demam ni
emak: bangunnnn !

aku pun bangun terus pergi bilik air mandi . sejuknyaa air , rasa macam mandi air sejuk . dan aku bersiap siap untuk pergi kerja . sepanjang perjalanan aku diam tak cakap apa apa , tahan sakit tekak , pening , sakit sendi . sampai kat office , bergetar kaki aku . tangan sejuk membeku macam pegang ice lama lama , sejuk sangat :'( rasa nak marah pun ada jugak . lagi lagi bising kat sini . hummm~ 

NAK BALIK RUMAHHH ! TAK LARAT ! SEJUK SANGAT ! :'(

No comments:

Post a Comment