Noor Farhana Sharudin
Ana Shaa
i'm humble person :)
thanks for coming my blog :) love yaa !


Saturday, October 5, 2013

baby im sorry

Mungkin ini salah aku , tidak memahaminyaa :'( aku terlalu mengikutkan perasaan sial aku . mungkin aku perlukan masa untuk tenangkan masa , keadaan dan juga diri aku sendiri . aku terlalu penat , letih dan juga lesu . kemungkinan atas perbuatan aku malam tadi biar tuhan saja yang balas dan mungkin kejadian malam tadi adalah satu insident dimana boleh mematang aku sendiri . sebagai kekasih aku perlu amik berat tentang dirinyaa , tetapi mungkin syaitan menghasud diriku untuk berkelakuan seperti malam tadi , aku terlalukan mengikut perasaan yang penat menunggu , aku mungkin berlajar untuk memahami dirinya lebih dekat lagi . aku sudah tahu dirinya tetapi aku tidak terlalu memahami nyaaa . jarak antara kita membuatkan kita sering bergaduh sebab masing masing tidak dapat tahu apa yang sedang dilakukan . aku berharap sangat dirinyaa boleh berlajar bersikap sabar , aku terlalu baran sebab aku penat bekerja . aku ingin meminta maaf sebab aku tak memahami . aku terlalu ikutkan perasaan aku :'( aku berharap dirinya memaafkan aku . duhai kekasih aku sayangkan akan dikau :'(

No comments:

Post a Comment